Klaas Gubbels negentig: oudste kunstenaar met solostand KunstRAI

Geplaatst in Kunst Kort en getagged met , op door .

Klaas Gubbels, solostand WonderWood

Klaas Gubbels is op de komende KunstRAI/Art Amsterdam een van vierentwintig kunstenaars met een eigen solostand. Gubbels werd op 19 januari negentig en werkt in zijn woonplaats Arnhem nog steeds gewoon door, inmiddels al meer dan zeventig jaar. Museum Arnhem  viert dat later dit jaar met de tentoonstelling 'Klaas Gubbels - Lang leve de kunst'. De 39ste editie van de KunstRAI in de RAI Parkhal duurt tot en met Tweede Paasdag. Vijfenzeventig galeries en kunsthandelaren nemen werk van honderden kunstenaars mee, van fotografie tot hedendaagse juwelen traditiegetrouw een grote variëteit. Met de komst van een aantal galeries is Denemarken dit  keer focusland.

De KunstRAI/Art Amsterdam duurt na de besloten opening op woensdag van donderdag 28 maart tot en met 1 april. Voor meer informatie: http://www.kunstrai.nl

Klaas Gubbels, foto  ©Tony Docekal