Digitaal zoenen op schermen JCDecaux tijdens jubileumeditie Amsterdam Art Week

Amsterdam Art Week, expositie JC Deceaux, The Night Bright With Kisses, Helen Beard, Reflex

Bevrijd van coronarestricties viert Amsterdam Art Week van 11 tot en met 15 mei met 65 galeries, musea, ‘residencies’ en ‘project spaces’ de tiende editie. Van CBK Zuidoost tot Rijksakademie van beeldende kunsten zit er traditiegetrouw voor elk wat wils in de rijk gevulde grabbelton van het hoofdstedelijke kunstleven. Als extra attractie is voor deze jubileumeditie de expositie ‘It’s Your Birthday’ gemaakt, een tentoonstelling met kunst die alle fasen van een feest verbeeldt: de voorbereidingen, het feest zelf, de afterparty en de kater. Tijdens de Amsterdam Art Week op 99 buitenlocaties in de stad vertoond op de digitale schermen van JCDecaux. En de komende dagen ook te bezichtigen en te koop in de Amsterdam Art Gallery in Capital C, Weesperplein 68.

Voor meer informatie over de openingen, open studio’s, artist talks, debatten, performances, filmvertoningen en galerietours zie de vernieuwde website:  http://www.amsterdamart.com

Amsterdam Art Week, expositie JCDeceaux, Holy Guacamole, Carmen Schabracq, CBK Zuidoost